Thursday, May 14, 2009

Cara Membuat Wanita Orgasme dalam 10 Minit


Tidak dinafikan wanita adalah subjek bagi kaum lelaki/suami untuk memuaskan hasratnya. Tetapi apakah para suami peduli untuk memuaskan isteri itu di saat bersama. Itu pasti akan selalu menjadi pertanyaan bagi kita semua.Mungkin memang ada sebahagian para suami mampu memuaskan pasangannya dan menjadi suami idaman. Tetapi apakah dia tahu langkah- langkang yang diidami sang isteru untuk sampai ke langit ketujuh hanya dengan merangsang G Spotnya?
Untuk itu disini dititipkan langkang-langkah dan tips-tips untuk suami yang ingin memuaskan isteri untuk terbang ke langit ketujuh.

Minit Ke-1/First minute :
Mulailah dengan membelai kepalanya dan arahkan belaian dari kening menuju leher, untuk lebih merangsang usahakan telunjuk anda menyentuh belakang bahagian telinga sang isteri.

Minit Ke-2/Second minutes :
Cium wajahnya mulai dari kening dan telusuri secara perlahan kearah mata dan menuju hidung. Kemudian cium bibirnya dimulai dari sudut bibirnya agar sang bibir isteri penasaran dan membuat jantungnya berdegup kencang.

Minit Ke-3/Third minutes :
Gunakan lidah anda untuk melakukan rangsangan di bahagian telinga dan hembuskan nafas ringan anda sesekali kedalam liang telinga.

Minit Ke-4/Fourth minutes :
Setelah menjelajahi bahagian telinga, ciumlah bahagian lehernya dan berikan sedikit kecupan dan lakukan jilatan mesra dengan lembut.

Minit Ke-5/Fifth minutes :
Turunkan ciuman anda ke arah bahagian samping dadanya dan ekslorasi bahagian samping dadanya hingga sang isteri merengek dan kegelian.

Minit Ke-6/Sixth minutes :
Mulailah arahkan ciuman anda ke bahagian payudaranya namun jangan langsung ke putingnya. Lakukan putaran dari bahagian luar payudara menuju ke putingnya dan lakukan berulangkali, ini akan membuatnya menjadi penasaran dan meningkatkan hasratnya.

Minit Ke-7/Sevent minutes :
Mulailah jelajahi bahagian perutnya dengan lidah anda dan jilat perlahan lubang pusatnya, pasangan anda akan mendapatkan rangsangan yang luar biasa.

Minit Ke-8/Eight minutes :
Sekarang gunakan lidah anda untuk menyerang bahagian pahanya sambil tangan anda memainkan bulu yang berada di bahagian vaginanya, hal ini dapat lebih merangsang sang wanita.

Minit Ke-9/Nine minutes :
Lakukan rangsangan ke bahagian luar vagina dengan cara menjilat bibir vagina dan tonjolan kecil yang berada dibahagian bawah, itu akan membuat sang wanita bahagia dan dapat rangangan tinggi.

Minit Ke-10/Ten minutes :
Minit-minit terakhir masukan lidah anda ke dalam lubang vagina wanita dan jilatlah secara perlahan, selingi dengan isapan keluar dengan bibir anda dan jilat bahagian atas vaginanya. Dan sampailah si wanita ke langit ketujuh tanpa melakukan ML dan sang wanita puas.

Round 2:

Selanjutnya terserah anda...
sampe puasssssss

//Untuk pasangan 'sah' sahaja.. dipetik dari e-mail yg saya terima.. harap maaf kalau x sesuai .. tapi apa nak buat inikan tanah saya.. so, ikut akulah aku nak posting aper pun...

hehe..

2 comments:

tasnim71 said...

nie dah bukan tahap air meleleh kat telinga

Shirin said...

Mesul, kome dah cuba ke? ;-)