Wednesday, June 13, 2012

Artis bertudung meningkat.. Alhamdulillah..!!

Terbaru.. artis yang popular dengan watak komedi, ceria dan giler-giler menerusi siri Dunia Anita dan Trilogi Cinta iaitu Fazurina... sudah mula bertudung.. cantik dan ayu beb..!! sebelum ni pundah ramai dah.. Alhamdulillah.. semoga industri hiburan kita boleh menerima perkembangan ini secara positif.. perkembangan yg sangat baik..

Antaranya seperti Aisyah, Dayangku Intan, Ogy, Diana AmirIrma Harmi, Liza Hanim, Safura, Catriona RossAna Rafali, Siti Nur Diana, Nur Khairiah, Abby Abadi dan ramai lagi lah... yang lain2 tu pun rasanya sedang berkira2 nak bertudung tu.. doa2 lah yer..

Penerbit dan pengarah drama atau filem diharap sedia memperuntukkan watak yang sesuai untuk mereka.. elakkan dari adegan2 yang kurang sesuai dgn penampilan mereka..

Dalam perkembangan yg disiarkan media Fazurina berkata, keputusan itu tidak dipaksa oleh sesiapa sebaliknya ia datang ikhlas daripada hatinya sendiri dan telah lama berniat untuk berbuat demikian.


"Saya tiada apa-apa alasan kenapa saya mengambil keputusan untuk bertudung tetapi ia datang daripada hati saya sendiri selepas menyambut hari lahir yang ke 30 pada 9 Jun lalu.

"Insya-Allah, imej ini akan kekal selamanya kerana ia adalah satu perkara yang dituntut oleh agama," ujarnya..

Bagus.. bagus.. kawe sokong sangat2... orang lawa.. bertudung tetap nampak lawa.. lawa luar lawa dalam.. !!

// Tunggu bila lagi artis yg dah tua kerepot yang dah expired nk insaf.. rasa jijik tgh mereka ni berlakon dgn rambut mengerbang macam hantu pari.. insaf2 lah nek..!!

No comments: