Saturday, August 9, 2008

Laman web PERAKAN Sedia Dilawati Pengunjung...



ALHAMDULILLAH .. setelah menunggu sekian lama kini laman web Persatuan Anak Kelantan Perantauan (PERAKAN) sudah kembali pulih dan bersedia untuk dikunjungi dan dilayari oleh peminat setianya. Atas sebab-sebab teknikal laman web yang beroperasi sejak awal 2004 tidak dapat dilayari hampir 5 bulan.

Namun kini kita bersyukur kerana ia berjaya dipulihkan oleh unit IT Perakan yang bertungkus lumus menghidupkannya. Sekalung TAHNIAH untuk warga penggerak laman web dan Setiausaha Agongnya, Saudara Ir Hamzah atas usaha dan gerakkerja yang bersungguh-sungguh tanpa mengharap apa-apa.

Untuk mendapatkan matlumat terkini berkaitan aktiviti PERAKAN dan perkembangan negeri Kelantan, anda bolehlah melayari di alamat http://www.perakan.org.my disamping jangan lupa untuk mendaftarkan diri dan bersembang santai bersama rakan-rakan lain dari segenap pelusuk dunia.

Bersamalah kita imarahkan laman ini untuk kebaikan kita semua dan InsyaAllah ia pastinya mampu mendatangkan natijah yang baik untuk semua, Bersatulah anak-anak Kelantan dalam satu wadah ini.

TAKBIRR...!!

No comments: